Urenbriefjes

Hoe kan ik mijn gewerkte uren doorgeven?

Je ontvangt als je BEIDE contractdocumenten hebt ondertekend iedere week een mail van Zorg Interim met een nieuw urenbriefje die je kunt invullen. Dit doe je alleen als je daadwerkelijk hebt gewerkt.

  1. Log in op mijn.zorginterim.nl en open het tabblad urenbriefjes aan de rechterkant. (gele rij met knoppen)
  2. Kies het juiste urenbriefje en de week die je wilt invullen, vervolgens zie je de datum. Er staat: ‘Wilt u extra regels toevoegen, klikt u dan ‘hier’. Klik met de muis op ‘hier’
  3. Selecteer de juiste dag en pas de tijden aan met de pijltjes. In de laatste kolom noteer je je eventuele pauze in minuten.

Heb je meer dan 1 dienst gedraaid dan klik je op het groende rondje met + en kun je nog een dag invullen.

LET OP: Als je op meerdere locaties/afdelingen werkt ontvang je per locatie een urenbriefje, als je urenbriefjes mist mail dan even. Vul je uren niet op een ander urenbriefje in.

Het urenbriefje in de portal:

Als je op goedkeuren klikt wordt je urenbriefje naar de locatie gestuurd, als zij goedkeuren komt deze bij ons en kunnen wij verlonen. Wij verlonen elke dinsdagmiddag, als jouw uren door jezelf en de locatie goedgekeurd zijn voor dinsdag 12.00 uur zul je een loonstrook ontvangen en staat je loon diezelfde week op donderdag/uiterlijk vrijdag op je rekening. Als je drie vinkjes ziet zoals hieronder aangegeven ontvang die week je loonstrook en salaris.

Reiskosten en onregelmatigheidstoeslagen:

De onregelmatigheidstoeslag wordt automatisch berekent, hier hoef je niets voor te doen. De reiskosten voor de huizen (intramuraal) worden automatisch berekent, hier hoef je ook niets te doen.

Voor de thuiszorg (extramuraal) dien je zelf je reiskosten in te vullen:

Onder urenbriefje staat een kopje ‘Kosten’, hierin noteer je de reiskosten en telefoonkosten.

De eerste 10 kilometer zet je bij €0,15.
De overige kilometers zet je bij €0,19 én bij €0,08.
Bij telefoonkosten (€0,23) noteer je het aantal telefoontjes die je gepleegd hebt als dit het geval is.

Als je klaar bent met het invoeren van je urenbriefje en eventueel reiskosten klik je op ‘opslaan’.

LET OP: Vervolgens druk je onderaan het scherm ook op goedkeuren en dan gaat het urenbriefje ter goedkeuring naar de locatie waar je gewerkt hebt.

 

Veelgestelde vragen:

  1. Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?
    Gebruik je wel de juiste gebruikersnaam zoals je die hebt ontvangen in de activatiemail? In deze mail heb je ook een wachtwoord ontvangen. Bewaar deze goed of wijzig je wachtwoord direct na het activeren van je account.
  2. Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Klik op de sleutels naast de afmeldknop rechtsboven in het scherm in de portaal.
  3. De uren die zijn ingevuld zijn onjuist, wat nu?
    Je kunt het urenbriefje “opheffen” (links onderaan de pagina) en opnieuw invullen.Dit kan alleen als de locatie of het team nog niet heeft goedgekeurd. Als de locatie/team de uren al wel gekeurd heeft kan je contact opnemen met Zorg Interim voor een nieuw briefje.
  4. Ik heb van 23.00 tot 07.00 uur gewerkt. Hoe vul ik dat in?
    Hier maak je één regel voor aan van 23:00 tot 00:00 op de dag dat je start, vervolgens maak je een nieuwe regel aan voor de volgende dag en vul je 00:00 tot 07.00 uur in (Werk je een nachtdienst op een zondag, dan vul je het eerste deel in op zondagavond, vervolgens vul je op het briefje van de week erop de overige uren in op de maandag)
  5. Wanneer moet ik mijn uren invullen?
    Je kunt je gewerkte uren dezelfde week nog invullen. Doe dit het liefst aan het eind van je werkweek. Wij keuren ze op dinsdag om 12:00 goed, daarvoor dient de locatie ze ook goed te keuren dus keur ze zelf op tijd goed!
  6. Er staat maar één vinkje, de locatie heeft dus niet goed gekeurd, wat moet ik doen?
    De locatie keurt normaal gesproken elke week de urenbriefjes. Mocht dit eind van de week nog niet gebeurd zijn, neem dan maandag of dinsdagochtend nog even contact met hen op. Als je hier niet uitkomt kun je Zorg Interim natuurlijk altijd benaderen, dan helpen wij je verder.
  7. Mijn urenbriefje staat er niet in, wat nu?
    We streven ernaar om de urenbriefjes tijdig klaar te zetten. Mocht dit per ongeluk niet gebeurd zijn, mail dan even naar zorg.interim@omring.nl waar en wanneer je hebt gewerkt.